Mediahub logoMediahub logo
Decathlon Płać sportem
← Powrót do Case Studies

Decathlon: Płać sportem w digitalu

Chcieliśmy dać sportowcom szansę na zapłatę za nasze produkty sportowe swoim wysiłkiem. Mogli to uczynić w sklepie Decathlon, w ramach eventu z influencerami, jak i na stronie do zbierania zgłoszeń.

  • KlientDecathlon
  • RynekEurope
  • BiuroWarszawa
Decathlon

ZADANIE

Pokazanie Decathlonu jako twórcę sprzętu sportowego, który jest blisko konsumenta i rozumie jego potrzeby. Sprowadzenie klientów do sklepów stacjonarnych.

BARIERA

Postrzeganie sklepów Decathlon jako retailera, dostawcy taniego sprzętu.

PUNKT WYJŚCIA

Celem kampanii było nakłonienie użytkowników do doświadczania produktów klienta, Wykreowanie dobrego powodu do wizyty w sklepie. Chcieliśmy dać sportowcom szansę na zapłatę za produkty sportowe swoim wysiłkiem.

8,3 mlnUU

Cel zasięgowy zrealizowany prawie dwukrotnie

102 tys.UU

46% powyżej celu

+4%

Wzrost świadomości wspomagana vs 2019r

Decathlon
Decathlon: Strażnicy Łowisk
Sierpc
Sierpc: Serowa uczta