COVID-TRACK by MediaHub – Jak epidemia wpłynęła na styl życia Polaków?
Nie myśleliśmy, że przyjdzie nam jeszcze kiedyś mówić o tym, że nadchodzi „rok desktop”. Tymczasem średni czas spędzony przed monitorem w pierwszym miesiącu pandemii wzrósł o +60%, a w przypadku Generacji Z nawet o 150%! Zmienia się także sposób konsumpcji telewizji. Grupa TOP4 poprawiła rezultaty o 8%, a wyniki stacji informacyjnych „SM5” wzrosły o 45%.
Raport COVID-TRACK by MediaHub to interdyscyplinarna praca łącząca w sobie badania społeczne, analizy mediów, psychografii konsumenckiej jak i próby matematycznego modelowania samej krzywej choroby. Punktem wyjścia jest dla nas obserwacja przebiegu epidemii od momentu, gdy pierwszy chory był dla nas ciekawostką medialną, po dni, w których krótka izolacja okazała się ponad miesięcznym „aresztem domowym”.
Poprzez analizy ujęte w raporcie i własne badania chcemy stworzyć dla marek kompendium wiedzy będące wsparciem do wyznaczania kierunków działań w tych niepewnych czasach.
W raporcie dowiesz się m.in. o tym:
- Jak etapami zmieniały się nastroje konsumenckie od ignorowania ostrzeżeń po panikę przy półkach?
- Które kategorie tematyczne mediów najwięcej zyskały na pierwszym lockdownie?
- W jaki sposób koronawirus wpłynął na konsumpcję telewizji?
- Co konsumenci sądzą o społecznym zaangażowaniu marek w walkę z koronawirusem?
- Jak pandemiczny strach konsumentów wpływa na ich decyzje zakupowe?
- Jakie nowe trendy możemy zaobserwować na wczesnym etapie pandemii?
- 3 scenariusze przyszłego rozwoju nastrojów konsumenckich i sytuacji rynkowej
Po jego kliknięciu otrzymasz link do raportu.
Adres e-mail istnieje już w bazie.
Przejdź dalej