Obraz współczesnego macierzyństwa by MediaHub. RAPORT MATKA POLKA

2021/10/26 16:49

Po raz kolejny MediaHub przygląda się nastrojom społecznym i codzienności konsumentów. Tym razem mamy wiedzę w temacie MAMY w raporcie "MATKA POLKA: Obraz współczesnego macierzyństwa według kobiet".

To właśnie Matki Polki podejmują większość decyzji zakupowych, mniejszych i większych. Walka o ich serca i portfele staje się celem marketerów.

W raporcie dzielimy się z Wami insightami, które sprawiają, że hasło “Matka Polka” nabiera całkiem nowego znaczenia.

  • Jak w rzeczywistości jest z polskimi matkami?
  • Czy tradycyjny model Matki Polki z całym bagażem skojarzeń wciąż jest obowiązującym w polskim społeczeństwie?
  • Jak matki odnoszą się do kobiecości i feminizmu?
  • Jaki podział ról funkcjonuje we współczesnym gospodarstwie domowym?
  • Jakimi konsumentkami są matki i jak podejmują decyzje zakupowe?

Raport opiera się na danych zebranych przez Mediahub w badaniu ilościowym CAWI, przeprowadzonym we współpracy z Instytutem Badań Pollster. Odpowiedzi respondentek zebrano w okresie: 6-12 września 2021 roku. Wyniki badania zostały zebrane wśród 1 691 KOBIET, w tym 1 088 MATEK po wysyłce zaproszeń do reprezentatywnej grupy kobiet pod względem wieku, poziomu wykształcenia i wielkości miejscowości zamieszkania.

Życzymy miłej lektury!