Digitalowy dom mediowy roku

2020/10/07 10:00

Z radością i dumą informujemy, że podczas Gali konkursu MixxAwards 2020, podsumowującej najlepsze kampanie internetowe w Polsce, otrzymaliśmy tytuł Domu Mediowego Roku !!!!

Najlepsi w digitalu – to, że mamy najlepsze kompetencje na rynku wiedzieliśmy od dawna, dziś mamy na to mocne potwierdzenie. Otrzymanie nagrody Domu Mediowego Roku to uznanie i docenienie jakości naszej digitalowej ekspertyzy, naszej wiedzy i kompetencji!

Kolejne 8 nagród Mixx Awards, w tym „Best in Show” pokazuje, że inwestowanie w budowanie przewagi rynkowej przez digital właśnie przynosi efekty nam – i naszym Klientom! Dziękujemy ING i Decathlon za długoletnią współpracę, którą pozwala tworzyć kampanie będące dla rynku punktem odniesienia. Bycie liderem jest po prostu miłe– a ten sukces jest naszym wspólnym dziełem wraz z Klientami i Partnerami! 

A oto lista naszych zwycięstw – każda nagroda cieszy ogromnie, na każdą z nich pracował najlepszy digitalowy team ever:

1.  DOM MEDIOWY ROKU

2.  BEST IN SHOW

3.  BRAND AWARENESS AND POSITIONING

4.  CROSS MEDIA INTEGRATION

5.  CONTENT MARKETING

6.  BEST USE OF SOCIAL MEDIA

7.  ONLINE MARKETING WITH INFLUENCER

8.  LIMITED BUDGET


Zapraszamy do kontaktu z nami, najlepszą osobą do kontaktu będzie nasz szef digitalu Kuba :)

Jakub Bieńkowski,
Group Chief Digital Officer ,
Jakub.bienkowski@mullenlowe.pl